.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث فرهنگسراي ويژه بانوان در رشت

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان از احداث فرهنگسراي ويژه بانوان به عنوان پايلوت فرهنگي اين قشر از جامعه در رشت خبر داد.

منصور ايماني اظهار داشت: احداث فرهنگسراي بانوان از مصوبات دور سوم هيئت دولت به گيلان است و يكي از پروژه‌هاي شاخص اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان محسوب ميشود.
وي به بهره‌برداري از پروژه مذكور در سال 91 اشاره كرد و افزود: در حال حاضر در مرحله مطالعه طرح هستيم و طراحي آن هنوز آغاز نشده است.
ايماني با بيان اينكه مصوبات سفر سوم هيئت دولت به استان پس از ايام نوروز به اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان ابلاغ شده است، خاطرنشان كرد: مطالعه پروژه فرهنگسراي ويژه بانوان در چند ماه آينده صورت مي‌گيرد و مهندسان مشاور طراحي آن را انجام ميدهند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان تصريح كرد: با احداث فرهنگسراي ويژه بانوان ظرفيت‌هاي خوبي براي اين قشر از جامعه ايجاد ميشود.
وي با اشاره به اينكه امسال اعتبارات فرهنگي گيلان افزايش خوبي دارد، گفت: در سفر سوم هيئت دولت به گيلان نفس تازه‌اي به اعتبارات فرهنگي استان دميده شد ضمن اينكه در برنامه‌هاي استاني نيز افزايش اعتبارات داريم و ظرفيت‌هاي جديدي در اين عرصه كشف شده است.
ايماني رشد طرح‌هاي عمراني فرهنگي گيلان در چند سال گذشته را خوب توصيف كرد و بيان داشت: پروژه آستارا در صدر طرح‌هاي عمراني فرهنگي گيلان قرار دارد و تاكنون پيشرفت خوبي داشته و در سفر سوم هيئت دولت نيز اعتبار مناسبي براي آن در نظر گرفته شده است.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان از داير شدن مجتمع فرهنگي هنري ماسال خبر داد و افزود: اين پروژه از مصوبات دور سوم سفر هيئت دولت به استان است.
وي ادامه داد: پروژه لاهيجان كه در گذشته حركت كندي داشت در چند سال اخير وضعيت آن بهتر شده و اعتبار خوبي براي اين پروژه در نظر گرفته شده است.
ايماني به تشكيل كميته جهاد اقتصادي در حوزه معاونان اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان اشاره كرد و اظهار داشت: جهاد يك امر مبارك و مقدس شمرده ميشود و تلاش حداكثري را به دنبال دارد كه بايد در مسير صحيح به درستي انجام شود.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان تصريح كرد: استكبار با ابزارهايي مانند تحريم به ميدان آمده و جامعه بايد با تمام توان با آن مقابله كنند زيرا اين امر مبارزه‌اي نفس‌گير و مبارك است.فارس/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.